Zilele acestea aproape toate canalele de știri au prezentat faptul că premierul Marcel Ciolacu, președintele PNL, Nicolae Ciucă și președintele AUR, George Simion au făcut baie de mulțime, mergând în piețe și cumpărând diverse produse (fasole, ceapă, pufuleți și brânză). În primul rând, povestea asta (politicianul care își face piața într-un loc aglomerat ca să fie văzut de „pulimea” lui Sorin Oprescu!) este „fumată. Mergea cu foarte mulți ani în urmă. Și, în mare măsură, prindea la electorat. Marea majoritate a electoratului trăind cu ideea falsă potrivit căreia „politicianul era om din popor” sau „politicianul era ca fiecare dintre oamenii de rând”. O poveste tristă și manipulatorie. Dar, aducătoare de capital politic pe termen scurt și, evident, voturi.
Ce am văzut la televizor?
În primul rând, l-am văzut pe domnul Nicolae Ciucă, flancat de activul de partid, dar și de SPP. Adică, politicianul care se dorea a fi „om din popor” își face piața însoțit fiind de europarlamentari, membrii de partid și… SPP.
În al doilea rând, l-am văzut pe premierul României, domnul Marcel Ciolacu care, cel mai probabil, a oprit mașina tip van, marcă luxoasă, și a „descins intempestiv” într-un magazin din care a cumpărat… pufuleți. Evident, însoțit de… SPP.
În al treilea rând, l-am văzut pe George Simion cumpărând brânză sau produse similare dintr-un magazin. Fără a fi însoțit de… SPP.
În mod evident, toți 3 au aplicat schema „baie de mulțime”. O strategie la care recurg toți politicienii.
Însă, în cazul domnilor Nicolae Ciucă și Marcel Ciolacu, totul părea un fake. Ceva aranjat pentru creșterea vizibilității politicanului în rândul diverselor grupuri țintă, flancați de activul de partid și, bineînțeles, SPP. Adică, toți românii își fac piața fiind însoțiți de… SPP. Sau aprovizionarea din piață de face având un adevărat alai în spate… Pe bune?
Comentarii din Facebook